God morgon!

Vaknade halv 3 i morse och kunde inte somna om! Så gick upp och plockade lite klockan halv 5.
Bakade sen scones till frukost åt barnen och Tomas. Han kom hem klockan 10 i sju, då gick pojkarna upp och My kom upp 20 minuter senare.

I går var jag hos Hanna och hon färgade håret på mig. Det blev superbra! Superljust som jag vill, ska färga en gång till i dag med pärlblond så det gulaktiga försvinner bara.
Tvättade med silverschampo i går och då blev det ännu bättre, är bara en liiiiiten ton av gul i det.

Ska dit igen i dag, fixa naglarna på henne och hon ska toppa mitt hår. Lite byteshandel :-D Superbra.
Sen har vi riktigt kul också, stackars Bebi Filippa kan knappt vila när jag är där för vi skrattar så mycket!

Nu ska jag ordna lite med barnen sen ska jag försöka vila en timme eller så så jag inte är skittrött i kväll nu när Tomas och jag äntligen är lediga samtidigt!


Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback