Godmorgon

Vaknade vid 7 att Tomas kom hem, barnen hade redan gått upp och satt sig för att spela tvspel :-)
Hörde hur han fixade frukost och gympakläder osv. Tänkte försöka ligga någon timme till men kände mig så pigg så gick upp iaf. Har sovit gott så ingen ide att försöka :-)
Är inte så kaffesugen så har gjort lite te ist nu, ungarna har precis sprungit i väg till bussen. Viggo ska ha kompis med efter skolan i dag, så det blir fullt upp då till klockan halv 5. Sen blir det fiskgryta till middag.

Ska till stallet nu under dagen och på vägen dit, om jag hinner, så ska jag hämta ut mitt friskis kort har jag tänkt. Men som sagt, vill vara hemma när pojkarna kommer från skolan så Tomas får sova lite till om han vill.

Hmm.. tänkte säga att annars har jag inget särskilt, men det räcker nog med saker att göra i dag :-) Vill träna på friskis i kväll, men får se vilken tid det är. Sen till kommer ju lite disk och tvätt. Ska bli kul att rida med Shall i dag med.

Nä nu ska jag slöa lite framför tvn en stund innan jag sätter fart med dagens göromål!!

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback