Helgplaner

Känner mig glad och pigg :-)
Har planerat lite för helgen, så nu känns det som den kommer bli riktigt mysig trots att Tomas jobbar och M och W är hos sin mamma.
Viggo skulle ju till sin mormor, men nu bestämde han och jag att vi har myskväll hemma på fredag och sen åker vi tillsammans till norrtälje på lördag förmiddag. Behöver shoppa lite! Viggo behöver ny pyjamas och ett par höst-skor. Sen ville William ha mys sockor, My fick ett par av mig härmodan och han tyckte dom såg såååå sköna ut :)

Till Viggo vet jag inte alls vad jag ska köpa för skor... han vill ju bara ha sneakers.. .Men jag vill gärna att han har något som tål lite väta med jue... hm. Får kolla om vi hittar något som vi kan komma överrens om.

Sen så tänkte jag stanna hos mamma och fika och sådant lite granna och plocka svamp. Sen lämnar jag Viggo där då och åker hem och äter middag med Tomas. Sen blir det väl en lite ensam kväll, men det gör inte allt för mycket. Sen hämtar jag ju Viggo på söndagen igen.
Blir en bra helg.
Hoppas hoppas dom där skorna finns!! Annars kanske dom kan ta hem dom eller något. Perfekta juh!!

kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback