I går!

Vi hade det så mysigt i går :-)

Vi hade ju inga barn hemma så vi var helt ensamma hela dagen. Visserligen jobbade Tomas, så han sov till klockan 13.30 sen åkte han ju strax före klockan 21, men som sagt, vi hade ju hela dagen på oss att mysa :-)

Sen visade han lite uppskattning över hur mycket jag går och pysslar och städar här hemma, det gör det ju hela värt det. Jag har som jag skrivit förut, inget emot att det är jag som städar, men jag vill faktiskt att han åtminstonde visar tacksamhet mot det och uppmärksammar hur mycket jag ränner omkring här hemma för att det ska se drägligt ut, trots byggeriet som gör att det står prylar överallt :-/

Hur som helst, sjukt bra hade vi det i går iaf!
Efter att han åkt så målade jag klart Mys skrivbord, så nu kan hon använda det :-) Men måste fixa något skrivbordsunderlägg! Snart. Undrar om det finns på leksaksaffären här nere?

Sen diskade jag, tvättade och hängde tvätt. Sen slappade jag i soffan tills jag kunde gå å lägga mig :-)

Nu ska jag fixa mina naglar, verkar inte som jag behöver hjälpa till med spikandet :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback