Tråkig helg

Hade svårt att somna i går. Tomas jobbade ju och jag låg hemma i soffan.
Det dumma va att jag slumrade till framför tvn gång på gång under kvällen, sen när jag väl la mig kunde ja inte sova. Somnade väl till tre eller något sådant.

Vaknade till lite när Tomas kom hem i morse och la sig brevid mig och höll om mig. Men så somnade jag om igen. Och gick inte upp förrän klockan 13 :-S
Nu kommer jag verkligen inte kunna somna i kväll. Alla kompisar är bortresta också eller upptagna på annat vis, typiskt när man har en helt ledig helg, från både barn, sambo och jobb.
Fast jag hade inte varit så sugen på att gå ut, usch nä, men sitta hemma och snacka skit över ett vinglas hade varit kanon.

Men i morrn ska jag fixa naglar på Hanna och hon ska färga och klippa mitt hår. Blir lite mer mot kvällen/eftermiddagen. Men blir skoj. Viggo kommer hem med. Han har köpt en kickbike och hjälm för sina sparade pengar :-) Han är ju hos morfar och mormor, men morfar hade följt med och hjälpt han med inköpet :-)

Skönt att dom kommer på va bra det är att ha sparat lite så man kan köpa något dyrare när man vill ha det. För en sådan här vill han gärna ha.

Sådan här blev det:

Hjälm, men en grå med döskalle på tydligen :-S haha.

Han är sååååå glad.

Han ska sova hos Hanna med My och William på tisdag då vill han ha med sig den så dom kan åka tillsammans där för William har också en.


kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback