Härliga fredag!

Har grillat korv ute i dag. Sååå mysigt.
Har varit en fin dag, lite regn men mest sol :)
Barnen har varit ute och samlat myror (?) sen mest inne och byggt lego.
Nu ligger dom och kollar på Stuart Little. Efter den ska dom väl lägga sig antar jag.
Lunchade med Ninnie i dag. Var som på den gamla goda tiden, vi satt återigen på Henrys (rimbobiten) drack kaffe efter kaffe. Skillnaden nu var ju att vi köpte tilltugg till kaffet och lunch. Förr om åren ägnade vi endast uppmärksamhet åt kaffet!
Vi skrattade som förr iaf. Alltid kul.
Tomas och jag har hyrt film, Närkontakt. (the fourth Kind)



Med Milla Jovovich i huvudrollen, love her!!! Så jäkla stark, sexig och cool. Dock vet jag inte riktigt vad hennes roll är i den här filmen, vet knappt vad den handlar om, har bara sett att den fått bra betyg.. Tror den handlar om folk som tror sig ha blivit abducted by Aliens eller någotsånt.
För övrigt så är Tomas och jag extra kära i dag :D Sånt är härligt.
Postat av: anna

Hihi, älskar oxå Milla! Vi har en stor reklampelare med henne på från den senaste residet evil filmen i vrdagsrummet. Var filmen ni såg bra?

Kramar!

2010-04-18 @ 20:41:38
URL: http://annaofenix.blogg.se/
Postat av: fia

Den va väl ok, inte precis min typ av film, men lite spännande ändå :) Är ju van att se henne i lite våldsammare roller :D hihi.



Allt bra med familjen och dig??

kram

2010-04-18 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback