Lördag!

Kom i säng klockan 24 i natt. Men vaknade klockan 2 utvilad :S Låg kvar till 4 men sen gav jag upp.
Nu håller jag på att baka bröd och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet klockan 7.
Hade en mysig kväll med Viggo i går.
Vi hyrde Space Shimps
Den var gullig :)
Viggo la sig väl vid 23 skulle jag tro, jag som sagt en timme efter.
I dag ska vi till Emelie på kalas :) Hon fyller 4 år. Har ett Hello Kitty halsband och en Hello Kitty mjukis som hon ska få :) Hoppas hon blir glad. Men hon önskar sig typ bara hello kitty saker, så jag tror det ;)
Sen efter kalaset så skulle Viggo med Jojjan på middag hos kompisar med barn till henne. Men nu ska M och W komma hit i dag me (:D) så då får dom välja sen om dom också vill följa med, men det brukar dom alltid vilja. Men först ska vi på kalaset som sagt :)
Sen i morgon är det bandymatch, sen är det luuuugnt. Va jag vet :)
Ska planera lite inför veckan, hoppas på fint väder :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback