Nattlig

ah, efter fyra nätter blir sömnen lite störd, så jag sitter uppe nu. Har lite magknip också.
Ska tvätta lite sen försöka mig på sängen igen :)
Har haft en skitskön dag. Eller jag, första va jag riktigt trött.¨
Var till stallet i morse, släppte ut och pysslade lite, sen hem.
Sov några timmar. Sen åkte Tomas och jag till rimbo och mötte upp Viggo på biblioteket.
Han lånade två böcker :)
Sen så åkte vi till skolan för kvartsamtal. Allt var jättebra :D Toppen killen juuuuh.
Sen till affären och handlade lite mat.
Hem, jag vilade en stund, fortfarande slut efter jobbnatt och allt.
Tomas och Viggo fikade lite kanelbullar och så.
Viggo hade bandy på kvällen och medans den var så var jag och fikade med Venessa :D Va jätteskoj som vanligt!
Sen hem.

Sen middag, nötytterfile med pepparsås och ugnsbakad potatis.
sjukt gott!
Sen la sig Viggo och sov. Tomas och jag kollade på film, åt ost, kex och jag en massa nötter. (därav mitt magknip tror jag)
Sen fick vi ett antal förvirrade sms kan man lugnt sagt säga. Men de får man skratta bort.
Sen la vi oss, pratade och myste. Till slut somnade Tomas men jag är ju fortfarande pigg!!! Haha. SÅ nu gick jag upp igen, ska röra lite på mig och se om magen ger med sig. Sen försöka somna om.
Godnatt alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback