Skön dag!

Har varit i stallet på förmiddagen och ridit och fixat i stallet. Tar hand om en väns häst just nu med, men är bara mockning å så, så det går fort.
Skön ridtur iaf, men eftersom jag har slarvat lite med ridningen på sistonde så är Shalle lite understimulerad och så. Men lugnar sig efter ett par dagars ridning. Fick hålla i mig lite kan jag säga, haha.
Efter lunch så åkte jag till Venessa. Vi skulle till sthlm tillsammans på ett möte. Men av några anledningar blev det inet så.
Vi satt länge på hennes 'balkong' och solade och skvallrade lite över massa kaffe å cigg. Hmmm... rökstopp går riktigt dåligt för mig!
Sen var vi ner på Rimbo och åt lunch.
Superskoj som vanligt :D
i morgon ska jag träffa Linda för lunch. Underbart! Egentligen skulle jag träffa Micki på kvällen, men jag måste ta in hästar och så, så kan inte åka in till sthlm... Hinns inte :( En annan dag får det bli av.
Sen hoppas jag på att träffa L på torsdag och N på fredag!
Så härligt med vänner!!
Dagen outfit, fast + tight och mina skitiga vita converse... hm.. ska lägga dom i klorin bad över natten å tvätta dom i morgon tror jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback