Bakis O.o

Yes!
I går eftermiddag så bestämde jag och Sofie att vi skulle ses över ett glas vin :)
Tomas körde dit mig och sen var han hemma med barnen <3
Det blev inte ett glas vin, det blev många cider och sen grogg på det :-S
så ja, i dag är jag riktigt dålig.
Tomas hämtade mig på natten, så snällt, sen mös vi här hemma ett tag innan sängdags.
I daq så är Tomas och killarna på Laser Doom, skickade med honom kameran så hoppas han hinner ta lite bilder!! Jag och My är hemma och segar, spelar DS och äter kolor :D Jag ska väl plocka lite här hemma nu en stund.... Så det är lite fint när pojkarna kommer :)
Hunden är mönsterhund såklart.. Han kan nu: sitt, ligg, hopp och skall. Och han har en grym personlighet som visar sig mer och mer. Han är sååååå supercoooool. Jag äääääälskar honom.
Han tycker dock att det är varmt i dag, har vilat mycket, han behöver nog ta det lugnt ett par dagar, känns som det iaf :) Han är ju pigg och glad som tusan, men han är i gång så otroligt mycket och han lekte ju som en galning när vi var ute på landet med alla barnen, så även om han vill, så kanske hans lilla kropp behöver någon vilodag?
Så i dag blir det inga långa prommisar, tränar lite på köksgolvet hemma och är ute på något kortare kisse-turer :) Känns bra så.
Nu städa. Puss.
Hmm.. kanske en alvedon först...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback