Brölloppsfest

I går var jag på Brölloppsfest. Hans kompis har gift sig i Zanzibar och hade festen hemma i går.
Vi hade skiiiiiiiiitkul. Tomas och jag skakade rumpa på dansgolvet till 5.30 i morse, sen gick vi och la oss.
Så glada alla var och så mycket kärlek i luften, härligt!
Känslan jag har är underbar, vi kommer alltid att vara tillsammans, Tomas och jag. Och det bästa är att jag vet, i mitt hjärta, att han känner likadant. Det har tagit tid att komma hit om man ser vart vi startade, men det har det varit värt. Tryggare än så här kan man inte vara, det är så underbart.
Jag är lycklig, han gör mig lycklig. Och vi är för alltid tillsammans.
Tomas, jag älskar dig mer än någon kan förstå.
Postat av: Ninnie

Ni är verkligen värda varandra!

2010-08-09 @ 10:07:17
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback