En ny dag.

Hade en jättemysig kväll i går. Men blev rätt sent så var seg i morse när jag skulle upp med ungarna för att göra dom i ordning för skolan.
I går var vi hos veterinären och vaccinerade Rocco, My hängde med, hon ville det :) Sen strosade hon och jag en stund på Rimbo, kollade i affärer, pratade och bara hade det lugnt och skönt. Till biblioteket var vi också, lämnade lite böcker och lånade några nya.
Sen var det ju bara massa mys hemma på kvällen :)
I dag ska Rocco och jag till hans uppfödare och så ska han få sin nos och tassar klippta. Han kommer bli så fin, få lite karaktär, nu ser han nästan ut som en liten byracka.
Har är han, nyduschad.
Efter hårfönen ;)
Sååå söt :D
I går var vi ju på hundpromenaden, slänger in ett par foton på det med
Rocco leker med Enzo
Nu ska jag ta något att äta innan jag och Rocco åker i väg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback