Godmorgon!

Såååå trött när klockan ringde! Somnade sent i går, Tomas och jag låg i soffan och kollade på film till 2.30 tror jag.
Jag kom upp ur sängen 7.10, tog ut hunden för att kissa, då kommer My ut på trappen medans :) Får en kram och vi går in och väcker William. Han är skittrött och vill strunta i skolan.
Förstår det, men du får komma upp och äta frukost och så. Efter att han hade gjort det så var han pigg och ville gå :)
My som var hemma i går var som vanligt i dag, så det är ju skönt. Hon skulle dessutom få börja på piano nu, så dom skulle ha en träff i skolan i dag med information. Se om hon vill gå på det! Ska såfall köpa en keyboard som har rätt tangenter (eller vad det nu heter) som hon kan spela på här hemma. Kan ju inte direkt släpa hem ett helt piano :S
Viggo hade ju feber i går kväll, 38.5 så han får vara hemma i dag, men han har ingen feber i dag iaf. Hoppas den inte kommer tillbaka under dagen. Men tror inte det iallafall.
Är han pigg hela dagen så får han följa med en sväng på hundpromenaden 12.30 om det är varmt ute och så. Den är rätt kort och han klättrar redan på väggarna av rastlöshet här :S
Ska fota lite mer i dag sen, har inte orkat! Ska till Shalle med, innan promenaden och sen ska jag till mamma och byta bil. Då kan jag passa på att fika lite där :)
Nu ska jag dricka mitt kaffe!
puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback