Godmorgon...

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen.
Viggo var vaken, han är lite förkyld och snorig, men feberfri iaf. Köpte nässpray på statiol innan jag åkte hem från jobbet och näsdukar, det var slut hemma. Han måste verkligen ha nässpray så fort han blir förkyld, annars får han så ont i öronen.
Nässprayen dämpar dock trycket i öronen, hur det nu kan göra det när det är i näsan man sprutar den?! Men doktorn har sagt så och det hjälper dessutom. Han får lätt öroninflammation annars.
Han går lång dag i dag, så han har fått med sig lite extra frukt och riskakor. Dom äter lunch redan tjugo i elva :-O och sen går i skolan tilll 14.45, det tycker jag är lite långt.
Ska vila en stund nu, sen hämta Shalle. Lillen. <3
Egentligen vill jag inte vila alls, så tråkigt ;) Men måste, annars kommer jag somna vid ratten!
puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback