Har ingen lust

alls med att blogga.
Så fort jag tänker mig att jag ska skriva något så tänker jag på Shalle. Och allt underbart jag borde berätta om honom.
Jävla skit.
Men han kommer hem snart, ska hämta honom i morgon. Kanske känns lite bättre då. Eller inte.
Men nu ska jag släppa det där en stund. Försöka börja fungera igen.
Tur att jag har min Rocco säger jag bara, han får mig att tänka på annat! Busungen!
Iallafall....
I helgen hade vi kräftskiva med ett par kompisar ute på Vätö, jag hade kamera men jag glömde ta bilder ;)
Innan vi åkte ut så klippte Viggo hela vår gräsmatta och fick en 100 lapp för det, är ju ett rätt stort jobb :)
Spännande med kaninerna
Sen hade vi kört gräsklipparen till tomas föräldrar så jag hade tagit ut hundburen, på vägen hem när vi lämnat klipparen så fick Rocco åka lös i bakluckan då, haha, då stod han så här 3/4 av vägen ;)
Ute på vätö
Efter ett antal bad i havet, en riktigt riktigt skitig valp, som tur var så hade jag med hans shampo och balsam, men hade glömt hårfön, men det tog Ninnie med ut när dom kom, så jag fönade han lite snabbt när dom kom.
Har inga bilder på hur fin han blev efter, men jag vet att Ninnie har, så ni får vänta tills dess!!
Gullebullen med sitt favvoben som vi kallar bajsbenet. Luktar så illa :P
Är för övrigt inne i jobbperiod nu, har jobbat tre nätter och ska jobba en sista nu.
Sen ledig :)
Ska till uppfödaren på tisdag så ska Rocco få klippa nos och tassar :) Sen ska han dit igen i mitten på september och göras fin till utställning :D Ska bli så roligt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback