I dag

har det inte hänt mycket. Eller ja, har haft fullt upp.

Åkte och hämtade Shalle, tog tre timmar dit och sen tre timmar hem, innan det var jag tvungen att åka till Norrtälje och byta bil med mamma eftersom vi inte har fixat dragkrok på våran :S
Barnen var hos farmor efter skolan och dom hade haft jättemysigt där :) Nu ligger dom i sina sängar och försöker somna.
Viggo hade feber i dag, han tog temp när han var hos farmor, så han blir hemma från skolan i dag. My hade känt sig hängig i morse så hon hade varit hemma i dag, men hon verkade piggare nu.
Men nu är familjen samlad iaf. Jag är ledig en hel vecka nu så jag ska tänka ut något roligt :)
På måndag fyller Tomas år, så jag ska planera något med barnen då som vi kan göra för honom och dom vill väl gå och handla presenter :)
Alltså... jag har inte en aning om vad jag ska köpa heller :/ funderar fram och tillbaka, måste shoppa senast lördag, brukar alltid ha bra ideer men nu kommer jag inte på något alls.
Nu ska Tomas och jag ligga och kolla på film ett tag, men först ska jag ta en skön dusch. Känner mig väldigt sliten, jobbat fyra nätter och knappt sovit något alls i dag, bara suttit i bil. Inge vidare kul.
Men nu är Shalle hemma iaf, ska åka upp på dan i morgon och pyssla lite, sen måste jag till norrtälje och lämna tillbaka bilen!
Inget drama i dag, det är jag tacksam för. Vill bara ha lugn och ro.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback