Migrän

i natt och inga tabletter hemma :S
Fick vänta tills Tomas kom hem från jobbet klockan 7, han åkte förbi OK och köpte. Då släppte det äntligen.
Rocco var ut och kissade ett par gånger, men sen låg både han och jag däckade i sängen till 12 :S
Vilken hund!! :-O
Upp och gav honom frukost och sen åkte vi in till Rimbo för att gå på hundpromenad med några andra som startar vid arkadien och går en sväng tillsammans :) Jätteskoj!! Rocco älskade det!
Han lekte gärnet med lille Enzo, en mopsvalp lika gammal som Rocco. Fick hejda dom ett tag, Enzo var så liten och Rocco ganska hårdhänt, men dom ville inte vara ifrån varandra en sekund!!
Sååå söt valp! En dvärgpudel var med också, men den ville inte leka! Såå nyttigt att träffa flera så fina och balanserade hundar. Ska gå i morgon också om jag har tid, och det har jag nog :)
Nu ska jag äta något.
Rocco har somnat. Tränade lite kontaktövningar på gräsmattan här ute när vi kom hem, 10 minuter. Duktig! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback