Skön kväll...

lite tråkigt att Tomas jobbar, men men!
Barnen och jag har kollat på film, planet 51 och natt på museet två. Ätit lite ostbollar och popcorn :)
My har varit på bio med en kompis i dag och Viggo och William var hemma hos farmor, hon var barnvakt till Emelie och Linn så hon frågade om även våra barn ville komma förbi en stund :)
Var lite drama här på kvällen för kaninerna hade rymt ut sin hage, men vi hittade och fångade in båda två, tur, för barnen var väldigt upprörda och oroliga när vi först inte hittade Vanilj. Hade nog blivit otroligt ledsna om vi inte hittat henne :( Tur hade vi iaf.
Nu ska barnen och jag mysa ett tag till, sen ska vi sova, jag är skiiiiittrött. La mig sent i går och sen upp i morse ju, sen har jag susat runt en massa i dag igen.
puss och kram på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback