Viggo

har kompis hemma i dag :)
William kom ju till oss i söndags, egentligen skulle han inte kommit förrän på torsdag, så hans mamma ringde och fråga om han inte kunde komma hem en dag och åka tillbaka till oss i morgon. Så han skulle göra det.
Men det är fotboll i eftermiddag så jag åker väl och hämtar honom så han får gå på den :) Ska ändå köra Viggo och hans kompis.
Har skitlite grejer hemma, matsaker alltså, måste handla lite i dag! Skulle baka bröd i går men fanns inte mycket mjöl kvar :S Tänkte göra pannkakor i dag, men sylten var slut :S Men vi har glass, så det kan dom ta till istället :)
Så pannkakor får det bli! Sen åker jag och handlar medans dom spelar. Har ett paket med nya skor till Viggo och lite kläder till dom andra som jag ska hämta ut med.
Tomas är på en utbildning med jobbet.. från klockan 13-17. Så när han kommer så måste vi åka direkt till fotbollen då för att hinna i tid. Han är väl här 17.15 och fotbollen börjar 17.30.
Han ringde för en stund sen och småpratade lite, blev väl lite segt där. Skulle nästan vilja att han följer med sen, men tror nog att han är sugen på att slappa lite :)
Pratade om att gå på bilbingo i kväll. Börjar 19. Vore kuuuul, men, undrar om det hinner sluta till klockan 21?? för jag måste ju åka till jobbet då ju. Hm... vore ju skoj.
Undrar förresten om mamman har tänkt att jag ska köra My till Scouterna också, det börjar 18 och slutar 19.30... såfall kan jag inte gå på bingot ens. Mycket körande hit och dit och väntan...
Hm, får prata snabbt med Tomas när han kommer hem :) Skulle vara så mysigt att sitta ibilen, med lite kaffe, saft och kakor i regnet. Fast det regnar inte förstås... hehe.
Och om det inte regnar, då kanske iofs My kan cykla till scouterna, och då kan ju jag spela bingo :) Är ju roligt och skönt att cykla om inte vädret är piss, så det tror jag inte att hon har något emot.
Iofs så vore det mysigt att träffa henne, men hon kommer ju hem i morgon ändå :)
Beställde en regnkappa till Rocco, hittade på ebay och den var nästan gratis, en 100 lapp ;)
Såååå gulligt.
Köpte en stor storlek, så kanske är lite stor, men då kan han ju ha den ett tag, han blir ju större :)
Nu ska jag fixa pannkakor.
puss kram
Postat av: venessa

ååhhh va söt!!!:)



Hoppas d löste sig med gnället till slut!

Ha en skön kväll!

massa kramar

2010-08-25 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback