Julbestyr

Fullt upp!

Julklappar och julstök. Börjar få ordning på allt dock :)

Har varit mycket i skolan nu på lucia sång, julsånger i kyrkan och så i kväll på julavslutning. Barnen är så glada och dom är så duktig.

Sen dessutom så hade My och kulturskolan (där hon går på piano) en konsert i skolan en kväll. Hon spelade en låt och sen sjöng hon dessutom <3 så duktig!! :D

Tomas och jag var i norrtälje i dag och handlade julklappar :) jag gjorde dessutom en ny brasiliansk vaxning, mycket mindre ont än första gången!


Va på stora stockholm i går och kollade på hundar och så har jag varit på träning med Rocco, efter nÿår ska vi några stycken sätta ihop en tävlingsgrupp som ska träna lydnad tillsammans. Och nu är mitt mål att iaf starta lydnad ett i sommar.

Siktet är dessutom inställt på utställning i februari till att börja  med.



Dessutom har vi barnen nu hela veckorna, dom är varannan helg hos sin mamma ungefär. Är alltid roligt att ha familjen samlad ännu mer.


Nu ligger dom och sover, vi var i väg och åt pizza på kvällen, sen har vi pysslat lite, jag har satt upp julgardinerna i barnens rum som jag har haft kvar i förrådet hos min mamma. I morgon blir det till att julstäda lite mer :)

Har ett par saker till att köpa, men får nog bli i övermorgon på morgonen, vill vara hemma imorgon känner jag.
Ska träffa Tessan och gå med hundarna bara.

Det jag önskar mig mest av allt av Tomten är en till pudel <3 men jag ska nog vänta något år till. Så Tomas får vänja sig vid tanken.



puss på er, ska försöka bli bättre på att uppdatera lite :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback