Mys födelsedag :D

My har fyllt år i går <3

I lördags firade vi henne hos farmor.
Vi skulle fira henne på söndagen hemma, men farmor kunde inte då, så då fick dom fira henne lördagen.
Men hon fick en present av oss på lördagen också, den här, för jag tänkte att hon ville ha den på kalaset :D

Jättefin var hon i den :love: Så hade hon en svart rosett i håret av siden band. Snyggaste tjejen.



Sen fick hon en sådan här väska av Nina och Erik, hon har önskat sig den jättelänge :D



Av farmor, farfar fick hon pengar till en keyboard, så det ska vi köpa nu. Tomas och jag lägger till om det fattas.
Sen fick hon lite annat smått och gott.
Av Bittan fick hon en lördagsgodis skål som hon önskat sig, jättefina vantar, godis och biobiljetter :D Då kan hon gå på bio sen med någon kompis så kan jag köra dit dom och gå och fika under tiden.
I dag ska hon faktiskt gå på Harry Potter med bästa kompis Fanny, men det bjuder vi på för vi ska gå hela familjen :)


Sen kommer jag inte ihåg någon mer. Men lite smått och gott.



Sen då, i söndags, den riktiga födelsedagen!!
Vi väckte henne på sängen med tårta och sång. Sen fick hon ett par presenter, ritblock med jättefina papper och nya färgblyerts. Hon kom upp och satte sig i soffan för att fika, öppnade ett till paket, riktiga fina kinapinnar från Japan.
Då smög Viggo i väg och hämtade en till present och la i hennes knä.

Den här



Hon började storgråta av lycka :love:

Han har hon döpt till Happy och hon är såååå lycklig.



Är så glad för hennes skull. Det var underbart att se hur lycklig hon blev. Fick en tår i ögat jag med.

Sen kom min familj, Jojjan, Petra, Lisa, Tora, mamma och pappa.
Av min mamma och pappa fick hon saker till kaninen, kaninkoppel + sele, matskål, kaningodis och sen en topmodel bok med ritbilder och klistermärken till henne själv.

Av jojjan fick hon en jättefin tunika och tights



Av Pertra och tjejerna fick hon läppglans och armband och present kort på HM :) Supertoppen bra!

Sen då fick hon det sista vi hade, en konstnärspalett som man blandar färg på, nya penslar ( hon har jättebra färger redan som hon fick nyligen) och så ett påslakan med kinatecken. Det hade hon sagt att hon ville ha sa hon, men det hade jag glömt, men dom tur var så lyckades jag köpa det iaf då :D

Sen hade WIlliam och Viggo köpt saker, ett gosedjur som kallas Mort
Lite typ någon sån här..., sen en gosedjurskanin och en schleich kanin, hon har en kaninbur och hage från schleich som hon fick köpa på Globen, så nu fick hon en nusse till då :)

Typ Mort
 


Hon var så glad att Fanny ska följa med henne hem efter skolan så hon får visa sin kanin. Sen ska vi på bio som sagt. Jag är mitt i jobbperiod, så egentligen är jag för trött och seg, eventuellt får Tomas åka själv med ungarna, det går nog bra. Men vill ju inte vara tråkig, men jag brukar alltid åka med dom ju, och jag älskar det, men i dag känner jag mig riktigt slut!!


Vi var ju på GLoben igen i fredags, jag och mina systrar + barn. På en julkonsert. Darin och Måns Zelmerlöv var där bla. Jättekul och ungarna hade sååå skoj. Innan var vi på Koh pangang (stavning?) och åt. Det är sååå mysigt där. Ska lägga in lite bilder sen om jag kommer ihåg. Dom har en rinnande bäck i restaurangen med koi fiskar i och broar, hyddor och vi satt och åt i en liten grotta med ett litet vattenfall på väggen. Riktigt skoj :)


Men nu ska jag sova tror jag, ta lite frukost innan kankse.


Puss kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback