Valpkurs, sen bad.

Rocco och jag sitter just nu här vid datorn, tittar ut genom fönstret och spejar på rådjur och grannens katt. Rocco tycker inte att dom har på vår tomt att göra. :p

My och Rocco har varit på valpkurs i dag, gick jättebra! :D Tog ett par bilder i mörkret ;)



Efter valpkurs blir man så här trött.....



Han har inte badat på länge och jag kände mig pigg sen efter ungarna lagt sig. Först kollade vi på Robinson och fikade :) Men när dom la sig efter 21 så fick Rocco hoppa in i dusch.


Lite olycklig



fönad och fin :D



Nu ska jag titta på tv en stund. sen är det sängen senast klockan 2.30. Har dom senaste dagarna suttit uppe exakt hela natten :S sen har jag inte kunnat vila på dagen för har haft massa ärenden. Så i natt måste jag sova lite iaf. Börjar bli sliten nu nämligen!

I morgon ska barnen och jag med mina systrar till Globen på konsert och sen efter ska vi på restaurang :D Så kul ska det bli!



puss på er!
Postat av: Kerstin

Fina Rocco, va kul att det går så bra på valpkursen, Lycka till och pussar från pappa Star och brorsan Prime

2010-12-03 @ 10:13:27
URL: http://kerstinspudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback