Dagarna går

Är inte bloggsugen.. Men vill ändå :)
Tomas jobbade ju i natt så jag hade ganska tråkigt hemma i går kväll. Kollade på Beck, bakade en hel plåt med Kavring, det brödet är så sjukt gott, blir så mycket när man bakar en hel plåt så kan frysa in massor!
My och William åkte till sin mamma i måndags efter skolan, men jag misstänker att dom kommer tillbaka hit snart. Men det gör såklart inget :) Dom kommer ju alltid hit tidigare och det känns bara bra. En vecka utan dom är väl mycket!
Tomas jobbar ju dock, man är ju inte så pigg och kul då, men vi får se hur det blir.
Han kom hem i morse vid 7, körde fast på våran väg, hehehe, han som har retat mig för att jag gjort det. Rätt åt han!! Så han fick stå i morse och skotta loss bil innan han kunde gå och lägga sig. När det väl var dags för sängen så var han superflummig och helt färdig!
Ska inte göra många knop i dag. Ska till stallet senare. Ska ändå kvällsfodra.
Till mat blir det köttbullar, brunsås och klyftpotatis, har jag tänkt iaf.
Hmmm... ja har inte så mycket att skriva om i dag faktiskt. Är trött, seg och bläää. Drömmer mardrömmar varje natt och därmed sover dåligt.. antar jag. Vet inte varför. Brukar aldrig drömma såhär.
Har  planer att se Avatar i helgen. Men beror väl lite på barnen. Är ju tänkt att dom ska vara kvar hos sin mamma till måndag, men som sagt, -----. Men det går bio andra gånger, eller så kanske man kan fixa barnvakt. Eller om dom är hos oss när dom känner för det och kanske hos henne den kvällen det ska bli bio tajm. Men kommunikationen är inte alltid 100% så jag vet inte. Men det ordnar sig!!!!
pussar och kramar!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback