:(

Jag blir så jävla trött.
Så jävla trött.
Vissa människor fattar bara inte grejen.
Om vissa människor kunde backa ett steg tillbaka och se vad dom fan håller på med.
Behandla småfolket illa, lämnat, skyllt i från sig.
Lovar saker som aldrig hålls.
Hur kan man göra så?
Lovar och lovar, alltid blir dom besvikna för det blir aldrig av.
Jag fattar inte, ser dom inte hur besvikelsen gör mot små? Jag ser. Och jag kan fan inget göra.
Jag skiter i vem som läser det här. Det är min blogg. Och jag gör precis exakt vad jag vill!
Postat av: venessa

Du har rätt att skriva va fääään du vill!!!! så d så:)

Tack för din söta kommentar! e glad att vi träffats me!!:)

Tack igen för i Lördags:)

Tar fika/käka snart!

ha skön kväll!

kraaaamar

2010-02-11 @ 15:57:21
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback