En härlig helg

Va ute i lördags. Med helt underbara vänner. Va så jäkla kul!
Med facit i hand så borde jag ha tagit ett par groggar ute på stället vi var också, så hade jag hållt lågan uppe. Blev lite avslagen och trött efter ett tag.
Tog halv 2 bussen hem på natten. Nu när jag tänker på det, hur kul vi hade, så borde jag bara proppat i mig ett par shots till och dansat vidare till klockan 3!!
Men jag är ute så sällan, så har tappat flytet lite tror ja, hehe. Nästa gång så!! Och nu ska det inte dröja lika länge som sist.
Lina och Venessa, jag är så glad för er, fan va ni är sköna :)
är sjukt trött i dag. Ska baka kavring i dag, denna gången ska jag använda rätt sirap!! ;) Annars ska jag inte göra många knop... Tomas ska jobba 4 nätter. Jag ska kolla på film och sega.
Var faktiskt och red och så i morse. Ska rida resten av veckan med nu. Inte söndag. Sen kan han ju vila ngn mer dag, brukar alltid dyka upp ngt så man inte hinner. Men annars så :)
Han är så duktig gulleplutt. Ska försöka ta med kameran i morgon.
puss på er!
KARMA, tänk på det!!
Postat av: Lina

Jag är super glad för att vi hittat tebax till varann igen jag med. Tur att vi har våra bloggar =)

Puss o kram!!!

2010-02-08 @ 17:56:54
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback