En skojig lördag!

I dag så åkte vi in till stockholm. Släppte av Tomas vi Naturhistoriska och så åkte jag och barnen till Nina och Erik.
Fick lunch där, pannkakor. Barnen överlyckliga! :-D
Sen fikade vi och så, babblade och barnen lekte.
Åkte vid 16, till Bromma djuraffär, Nina och Emelie åkte med.
My valde ut fyra stycken fiskar. Jag köpte några jag med. Sen åkte Nina, My och Emelie hem till Nina. Dom skulle ha en riktig myskväll! My var väldigt glad.
Åkte och hämtade Tomas och sen åkte vi hem med mina fiskar och hans nyinköpta grodor. Dom var jättefina!
Åkte förbi stallet på hemvägen och sen handlade lite godis och hyrde en film till killarna.
Nu håller Tomas på att fixa det sista med ett av terrarierna och jag har slamsugit mina akvarier och nya fiskarna simmar nu glatt omkring där i.
Killarna tittar på film och äter godis.
Ska väl försöka få dom i säng när den är slut. Är ju bandymatch för dom i morgon! :-D Deras första!!! Den vill jag för allt i världen inte missa, ska bli sååååå kul. Min syster och pappa kommer också och tittar på denna stooooora händelse. Skojsigt ska det bli!!!
Nu ska jag slappa lite framför fb och sen tv..... :)
kram på er!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback