Fredag kväll....

Vi var så trötta nu på eftermiddagen så vi orkade inte laga mat så vi köpte en avokado sallad och en pizza och delade på det hemma. Va helt lagom.
Nu håller Tomas på med sina terrarier... Jag sitter här :) Viggo hjälper Tomas.
I morgon ska vi in till sthlm, ska släppa av Tomas vid Naturhistoriska museet och sen ska jag och ungarna (som vi hämtar i morgon) åka vidare till Nina och äta lite lunch där och mysa.
Sen ska My stanna där och sova hos Nina, blir roligt för henne. Jag och pojkarna ska hämta Tomas och grodorna och åka hem.
Men innan hemgång så ska jag förbi Bromma djuraffär och shoppa lite fiskar och växter. Sen ska jag försöka fixa mina kar. Men jag vet inte om jag hinner i morgon. Ska till stallet också efter sthlm.
Sen måste jag nog förbereda min Alla hjärtans dag middag till söndagen, för på söndag har vi fullt upp med killarnas bandymatch och så, kommer komma hem rätt sent och eftersom det är skola dagen efter så måste vi ju äta i någorlunda tid!
Men det ska nog hinnas med.
Sen hittade jag väldens otroligaste godaste parfym på ebay, Victoria secrets Love spell. Helt sinnesjukt god. Billig, så jag chansar och beställer. Längtar tills den kommer.
Nu ska jag snart in i duschen och sen njuta av att jag inte tänker göra ett dyft mer i dag!! :-D
pussar och kramar
Postat av: Lina

Jag längtar jag med. Du får låna av mig så länge =)

Ha en underbar helg nu! Pussss! Förresten hundpromenad i veckan?

2010-02-12 @ 21:40:12
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback