Helt slut

är jag. Igen.
¨
Men nu kan det bero på vinet!
Vi åkte och köpte kebab iaf, va supergött :) Så nu är jag proppmätt. Och supertrött.
Vill lägga mig och vila men då somnar jag väl inte i kväll.
Tomas har åkt i väg till en kompis så jag och barnen får ha lite mys här. Har köpt lite cola och chips.
Men jag vill bara soooooova! Men piggnar nog till. Ungarna vill ju inte gå och lägga sig någe tidigt nu när det är helg heller, så får nog kämpa mig uppe till 23 någonting.
Kanske bara blir så där skönt seg om ett tag, så man kan ligga i soffan och slökolla på film i timmar. De e najs.
Är lite bakis seg, då saknar jag Tomas lite extra ;)
Äh.. har inget att förtälja...
kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback