Herregud, vissa mår tydligen inge bra!!

Fick lite sms i morse och sen fick Tomas ett långt telefonsamtal. Man kan inte göra annat än att skratta, är som en fars! Haha.
Vi vill ju bara vara i fred, men hon har väldigt svårt att släppa taget tydligen.
Hetsar upp sig över småsaker. Och kallar mig barnslig? Haha.
Jag skrev bara, 'glöm inte hjälm'. I ett sms.
För jag ska köra dit snowracern, till skolan, men har ingen bra hjälm så tänkte att hon kunde skicka med det.
Men så får man inte skriva. Haha. FY SOFIA!!!
Hur kan man bli så arg över en sån sak? Är väl bara att strunta i om hon nu redan tänkt på hjälmen :-)
Men men, vissa har det inte lätt!!
Nu ska jag till stallet och rida i snön!
Sen i kväll ska jag träffa Lena och Nina <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback