Min blogg

Återigen. Det är min blogg och den kommer inte att låsas eller tas bort.

Att man ens orkar bry sig om vad jag skriver på min blogg??
Inget är ju påhittat. Om det är saker som inte stämmer, säg till så reder vi ut det genast. Jag vill inte fara med osanning!

Spelar ingen roll vad man hotar med, blir bara löjligt. Hot och sånt trams funkar inte på mig. Om man inte gillar bloggen kan man ta det med mig personligen, men det vågar man tydligen inte.
Jag får ingen att se dålig ut, det klarar du så bra själv så ;-)
Postat av: venessa

hahahaha, ja eller hur! hon e bäst på att skämma ut sig själv. hahah!

Bra att du står på dig, d ÄR DIN blogg, va e d i den meningen som människan inte fattar??? låter ju ganska enkelt, tycker jag:)

Ses sen vännen!

Hoppas dagen har varit suuuper!!!

2010-02-15 @ 15:29:02
Postat av: fia

Låter väldigt enkelt. Hotar med både det ena och det andra nu. Men jag blir bara mer irriterad. Ist för att prata med mig så hotar hon min sambo om saker om jag inte 'skärper' mig.

Nej, sånt funkar absolut inte på mig. Basta!

2010-02-15 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback