Så underbar tjej!

Ja det är du Venessa!! Supergrym!
Ja, var hos Venessa i går kväll och drack vin och pratade i timmar. Hade riktigt superskoj.
Känns som vi förstår varandra så sjukt bra, och i bland när V pratar om sig själv så känns det som hon pratar om mig. Sen är vi väldigt olika på ett sätt, alltså, nu pratar jag om min högst personliga åsikt, men väldigt lika känslomässigt. Sen har saker utvecklats olika pga olika förhållanden i livet om man säger så kanske.
Hmm, lite flummigt och luddigt kanske.
Hur som helst så hade vi jääääävligt kul.
Och så fick jag hennes plattång, för hon hade fått en ny!! Det uppskattades till tusen, jag som tänkt köpa en huuuur länge som helst men inte blivit av.
Supertack tjejen!!!!! :-D
Sen funderar jag på en sak.
Min tumme.
Den är ju inte helt funktionell. Kan böja den och så men inte helt som den andra.
Sen gör nervskadan att det känns konstigt. När jag nuddar stället där jag högg mig med något, kan vara vad som helst, penna tex, så känns det som jag har ett öppet sår. Men det kan ju dröja ett år tills det blir bra, om det ens blir,
Men saken är ju den att jag känner mig frisk. Jag kanske borde jobba?? Samtidigt har läkarna sagt att jag absolut inte får belasta tummen fullt före den 15 mars. Då kan senan gå av igen.
Men jag vill inte gå hemma längre. Vill jobba :-( Men har ju ett tungt jobb och måste ju kunna ta i. Men jag tror jag kan det... Men jag vet ju inte. Kanske bäst att ta sin tid.. så det får läka ordentligt. Men känns såååå jäkla dumt att vara hemma när jag ändå känner mig pigg.
Lättare när jag var gipsad och hade svinont, då hade man ju inget val liksom.
Nu strax så ska jag till stallet och släppa ut. Elektrikern ska komma hit om en timme så vi har dammsugit lite här på morgonen... hihi. Behövdes på vissa undangömda ställen.
Sen ska jag luncha med Micki, vi har löst en del trassel som legat mellan oss :-) Skönt! Sen ska jag och My till biblioteket och fixa lånekort till henne och fika och sånt!
Sen... ska jag baka bröd och semlor har jag tänkt. I kväll :)
Semeldagen i dag ju!!
Vi åt semla i går, Tomas underbara mor hade bakat åt oss!! Lyx va!! :-D Sjukt gött!
Nä... nu ska jag ta och komma i väg!
pussar och kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback