Sååå trött igen :-(

Somnade i tid i går igen. Sov gott hela natten. Men fortfarande helt jäkla död när klockan ringer.
Går upp och hjälper Viggo komma ordning till skolan.
Fortfarande lika trött.
Ringer Sofie och ber om hjälp med utsläpp och störtat i säng igen.
Vaknar vid 12. Helt slut fortfarande.
Har kommit upp nu.
Känns något bättre faktiskt.
Viggos vinterjacka har gått sönder, som den innan som jag kastade :-S Dragkedjan är mongo. Fixade den provisoriskt i morse men han måste ha en ny!
Känns väldigt onödigt att köpa en ny vinterjacka nu, när vintern snart förhoppningsvis är slut!
Men tänkte att jag gör så här, det ska vara plusgrader i morgon och över helgen. Så om jag köper den där skinnjackan som han vill ha på H&M (som jag lovat honom till våren) och har många tröjor under, så kan han ha den i morgon och över helgen när det ändå inte ska vara svinkallt. Den är ju inte helt ofodrad.
Så lämnar jag in vinterjackan till sömmerskan i dag efter jag köpt skinnjackan så hon byter dragkedja och så kan jag hämta den efter helgen?
Då har jag ju inet lagt ut pengar i onödan, för skinnjackan skulle han ju ändå inte få.
Är ju lite fattig på grund utav min sjukskrivning, så vill ju inte lägga ut massor i onödan.
Kan ju iofs köpa en vinterjacka i sådan storlek så han kan ha den nästa år, men han börjar bli stor nu och har en egen smak, så han kan ju absolut hinna ändra sig till nästa år, och det skulle kännas lite tråkigt!
Ah, åker in till norrtälje i dag iaf och kollar lite. Kan ju finnas lite vinterjackor på rea med :-)
Men det är den här han vill ha sen iaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback