Tuesday

Bakade bröd i går kväll som har jäst över natten så gick upp 7 i morse och satte in dom i ugnen.
Dom blev bra, men nu tror jag att jag måste uppgraderamig till att använda vetemjöl special, dock behöver degen arbetas mer då, så då behöver jag ju egentligen en bakmaskin med.... Men det kanske Tomas är villig att ge mig mot att han får nybakat bröd....

Barnen vaknade efter en liten stund och kom upp och åt och spelade shack :)
My har tydligen någon shack tävling i skolan i dag så hon tränar!

Sen efter skolan har hon kör och sen skulle hennes farmor hämta henne och My ska vara kvar hos henne tills i morgon. Blir skojigt för henne.

I fredags hade My tydligen fått sitt busskort från skolan. Hon var ju hos sin mamma då så jag visste inte om det här förrän My sa det i måndags. Då sa hon att hon glömt det hemma hos mamma. Så vi åkte dit men dom hittade det inte! Nu tror My själv att hon la det på sin hylla i skolan. Det är ju bara att hoppas att det ligger kvar där hur som helst.
Men hon hade lite ångest. Så där slarvig får man ju bara inte vara, busskorten är ju hur dyra som helst!


Ska till stallet nu på morgonen... Kan inte tömköra pga tummen, men funderar på att longera i stället eller så. Kanske rider. Få se vad jag känner för när jag kommer dit.

Vad skönt det är att komma upp i tid på morgonen och hinna dricka kaffe innan man ska i väg och dona hela dagen... Brukar aldrig äta frukost eller ta kaffe, bara för att jag inte hinner. Men sista tiden så har jag hunnit och det har känts riktigt bra!

SKa fixa i ordning barnens gympa kläder nu! Sen stallet.

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback