Lite allmänt

Är trött.
Sov dåligt i natt.
Tomas är på dåligt humör, han har slutat röka och snusa :-S Hjälp!
Jag har varit med My och tagit allergitestet i dag. Svar kommer om ett par veckor. Håll tummarna!
Men om hon nu är allergisk mot hund så har jag lovat dom att hitta på något skitkul för hundpengarna, ca 10 000 spänn. Så blir dom inte allt för besvikna.
Sen gick hon och jag och fikade, sen till biblioteket och fixade lånekort, det har hon velat länge. Så äntligen blev det av, hon var superglad.
Hon fick köpa en tidning för att hon tog blodprov, så hon köpte Pets. Och hon vill börja prenumerera på den. Ett halvår kostar 149:- Hon har en del pengar så hon får göra det. Är en rätt bra sak att lägga pengar på tycker jag ändå.
Vi hade jättemysigt iaf :-)
I morgon fyller kusin Tora 10 år så vi ska dit på eftermiddagen. Det gillar dom. Har sååå roligt ihop!
Tänkte ge henne pengar, som hon får göra vad hon vill med. Hon önskade sig inte så mycket så känns onödigt att köpa något onödigt.
Svamlar.... ska lägga mig i soffan.
kram på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback