Åh hjälp...

Jag åkte hem till sofie i går kväll. Åt middag där och drack lite vin... eller ja, rätt mycket vin.
Vi skrattade nog nonstop hela kvällen, fick ont i magen av alla skratt och vi hade så jävla sjuuuukt kul alltså. Herregud.
Tomas hämtade mig på natten och jag var ordentligt tankad. Jag skäms lite i dag till och med.

Skulle rida i dag men mår inte tillräckligt bra för att köra än så hoppar över det i dag tror jag. Åker förbi stallet lite senare och mockar. Ska ändå köra My till friidrotten klockan 17.30. Så det blir bra.

William och Viggo har kompis här i dag. Men William och Tomas åkte i väg nu, William har en läkartid, han har haft väldigt ont i foten till och från. Jag tror att det är växtvärk, även så doktorn, men dom skulle kolla upp det ordentligt iaf och det är ju bra, man kan ju ha fel helt klart!
Hoppas det går fort så han hinner hem och leka med kompis och Viggo en stund.

Shit jag e bakis. Ska ta lite kaffe och kolla på tv tror jag.


Fan jag tror jag gjorde Tomas lite sur i går... eller besviken rättare sagt kanske. Hm.. jag vet inte. Får väl prata om det i kväll. Men är ju ingen fara.. men ändå. Jag gillar inte känslan. Men det kommer lösa sig. Va ju ingen stor grej, jag blev bara lite dum i huvet av vinet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback