Äntligen

har jag inte så ont i tummen så jag kan leva.
Nu klarar jag av i princip allt :-) Kan inte bära tungt eller dra lr liknande med den handen, men annars går det bra.
Smärtfri är jag ju inte, men närapå :)

I dag åkte jag till stallet själv för första gången. Och jag red. Fick hjälp att sadla av oroliga stallkompisar, kom upp med hjälp av uppsittningstrappan och red sen i väg med hjälp av en hand. Den skadade tummen var fint inpackad innanför jackan.
Detta medförde ju vissa problem av kontroll, så hästen bestämde det mesta av ridturen i början, men sen flöt det på bra. Red inte min egen, ville testa på en lite lugnare först, haha, men i slutet av veckan så rider jag på Shalle!

Det var toppen att komma ut. Verkligen.

Sen åkte vi och hämtade Viggos kompis Samuel och åkte till pulkabackan :) Jag åkte såklart!! Något nöje måste man ju ha!

Jag har haft sönder min ställning runt gipset lite, men jag ska ändå in i morgon så då fixar dom ju det. Man måste ju få leva?? ;-)

fina vinterkillar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback