Fest!!

Tomas föräldrar bjuder på fest i dag!! Bla så kommer Nina och Erik, kommer bli superskoj!!
Dom kommer hämta oss här och sen så kan vi ta en taxi hem i natt, så slipper ngn av oss vara nykter och köra och vi slipper lämna kvar bilen där. Kommer bli skoj!!

Ett intressant sms trillade in i går. Till Tomas mobil. Typ: hälsa Sofia att jag gärna träffar henne och reder ut det som varit bla bla bla.
Så nu vill hon bli vän igen.
Efter allt elakt hon sagt/skrikit/smsat till mig och efter allt elakt hon sagt om mig till Tomas, mailat osv osv. Är hon helt rubbad? Aldrig. Kommer inte att hända.

Uppenbarligen har hon inte läst min blogg. Hehe. Då hade hon nog inte velat bli friends igen.

Dock kan jag lova, att om hon ber om ursäkt för all skit hon sagt och gjort, erkänner sina fel (behöver bara erkänna några av dom, är ju rätt många) och skärper till sig så kan jag lova att respektera henne tillräckligt för att inte nämna henne här på bloggen igen och dessutom hälsa civiliserat osv.
Men det kommer inte heller hända antar jag. Skulle gärna hjälpa henne att skaffa hjälp för sin personlighetsstörning. Hm, kanske ska erbjuda det.

Nä ni, jag ska vila lite så jag orkar vara uppe halva natten!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback