Fredaaaaaag...

I natt ska Tomas jobba, Viggo ska till sin mormor och William och My är ju hos sin mamma. Vad ska jag hitta på då?? Hmm.. Blir väl ensam vid tvn. Men det gör inte så mycket... Tomas och jag ska ju till hans föräldrar i morrn på lite 'Vuxenparty' Kommer bli superskoj.
Dom är så roliga och snälla... Kunde inte få en bättre familj 'på köpet'.

Så är väl lika bra att jag segar hemma i kväll... Men lite tråkigt.

Hade tråkigt i går också, Tomas var så upptagen med sitt spel. Jag låg i soffan och väntade på att det skulle bli klart, för det skulle gå så fort så! Halv 1 tror jag att jag gav upp och gick och lade mig. Men det gör inget :) Lite långtråk kan jag stå ut med.
Han var nog uppe sent, för han sover fortfarande, men det är ju bara bra eftersom han ska jobba i natt. Tråkigt jag kommer ha. Blä!!
Får väl städa.


Har varit i stallet nu på morgonen iaf. Red inte i dag. I morgon ska jag göra det. Hade jag tänkt.
Tog ner halm och hö så det räcker hela helgen iaf.

Fan va jag längtar till Viggo och Williams bandymatch!! Kommer bli sååå kuuuul att titta!! Och dom ser sååå mycket fram emot det. Gullisar. Dom är duktiga! Ska ta med kameran till nästa träning.

Nä.. ja ska sluta svamla nu... har inge mer vettigt att skriva.
Förutom:

PAYBACK IS A BITCH, bitch!!!!!
Postat av: Camilla

Hej! Kan du lägga ut lite recept på allt bröd du bakar? Gärna dom som går att ha på jäsning under natten. Gärna lätta recept oxå=) Är ju inte helt haj på brödbak men blir så sugen när jag läser att du bakar så flitigt.. Hoppas allt är bra?

KRAM!

2010-01-29 @ 14:34:38
URL: http://vinterankan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback