Ja... ja vet inte jag...

My och William skulle komma till oss först i morgon, men i tisdags så ringde H och undrade om dom kunde komma. Tydligen trubbel igen.
Men såklart, vi vill ju gärna ha hem dom, så det gick ju bra förstås.

Tycker nästan lite synd om henne. Allt ska vara så perfekt, vilken press. När allt är så operfekt egentligen.
Men ja vet inte... Synd om ungarna bara.


I går iaf... så var vi på Lekrymden och sen bio. Var skoj :-)






Nu ska jag iaf i väg till stallet. Shall ska skos och sen ska jag äntligen riiiiiiiiiiiiiiiiiiida :-D


Viggo köpte för sina pengar, hårfärg, som man tvättar ur såklart på en tvätt. Så här ser han ut i skolan just nu, hehe.
Förutom stallet så blir det inte så mycket att göra i dag.... Är ju mörkt när My slutar skolan typ, skridskohallen kan man bara åka i till klockan 14 i dag, så det går ju inte heller, hon slutar 14.45.

Jag ska nog baka lite. Eller jag vet inte. Fan... Jag är tråkig :-( Och lat. Försöker hålla tempo, men blir alltid fail. Hinner inte alls med det jag tänkt, eller orkar inte. Som i går, struntade i att hänga tvätten och lägga in en ny maskin. Nu är det inte hela världen, men det behövdes, och det hade jag hunnit. Men jag bara struntade i det.

Men gud, nu låter det ju som jag är sinnessjuk också :-S Nä nu fixar jag tvätten innan stallet, så slipper jag tänka på det, haha.


Nu ska jag ut i kylan, snart!!


Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback