'Jag kommer aldrig ha ett ord mer att säga till dig' smset.

Om man skriver så här till någon... Ber man den om skjuts ett tag senare då? haha.
Jaja, detta fick jag i höstas. Sen har vi inte bytt ett ord. Sen ber människan om skjuts??? :-O

Så här skrevs det från hennes sida: ( jag svarade inte ens)

Kan ju avsluta det här med att säga att Du inte är så smart du. Du kommer inte långt med att ha ett beteende som du har. Du säger själv att problemen ligger hos dig och det gör det verkligen. Ryck upp dig. Vet nog vad som försigår i ditt huvud kan jag säga. Efter att du nu tappat din mask så kommer jag aldrig ha ett ord att säga dig. Du förstörde allt bara för att du har problem med dig själv. Nu kan jag säga att ingenting kommer bli likadant längre och det har du väl förstått. Tragiskat att se på osäkra personer som dig. Lycka till med allt verkligen. Sätt inte så höga krav på dig själv, Du vet, det är inte lätt att försöka nå upp till min nivå. Du kommer aldrig nå hit. Vet exakt  vad du pysslat med hela tiden. Jag är inte dum. Tom en 9 åring ser vad du håller på med. Du är nog inte frisk. Nu hörs vi inget mer. Fy fan va skönt.


Trots att jag inte svarade på detta så fick jag ännu ett liknande sms.

Det hon skriver att jag sagt att problemen ligger hos mig är när vi pratat om att jag varit deppig (som ni också kunnat läsa på min andra blogg, vanligt depp lite då och då som jag får i bland) och jag sa att det inte beror på någon direkt utan mig själv. Det försöker hon ju använda emot mig då, som i det här smset. Haha.

Hennes nivå? Hon som inte kan hålla ett förhållande vid liv, varken vänner eller pojkvänner/sambo.
Ingen står ut me henne.

Jag tycker synd om henne. Det är något fel.

Sök hjälp!



Postat av: v

intressant faktiskt, jämt när hon klagar på någon, så låter d verkligen som att hon pratar om sig själv!!haahah hon e ju tragisk den där människan, usch uuussch!!!!

oooo en klassiker! " när d passar henne "

för att HON behöver något eller får ut något utav att man kommer överrens, då funkar d fin fint, sen håller hon på igen.

ojoj, Hon kommer aldrig lära sig tror ja... hon har inte gjort d hittills.. tyvärrr:(

2010-01-21 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback