Men nu vet jag inte

om jag verkligen ska vila lite till eller inte.... :-S

Tomas satt upp längre än jag i natt.

Och vet ni!!! En cafe-arbetar-lön utbetalades till denne man i går. Sen skulle han ta hand om cafet på natten, för jag la mig ju tidigare, men det hade han inte gjort :-O Vilken lurk!!!
Nä nu!
Nu blir det löneavdrag och en bonus till mig, helt klart!
Haha.

Äh, tror jag vilar lite.... annars blir jag så seg i kväll sen.

Men just, gjorde en liten beställning på HM till ungarna för ett tag sen!!

Shorts, ett par i var.

Williams



Mys



Viggos



Dom ska ha dom på gympan och så hade jag tänkt.

Lång tröja till My




Kjol och linnen till My

Jeanskjol - DenimblåLinne - LjusgrönLinne - Ljusrosa

Viggo ville ha sådana här röda byxor mest av allt :)


Och en tröja till William



Sen mjukisar till mig :D

Velourbyxa - Turkos

Jag äääälskar mjukis.

Nä... nu ska jag titta till mitt cafe... sen blir det sängen hos varm sambo ngn timme till




Tänk att ha en sån här säng:



hahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback