Mysfredag

I dag så kommer Tomas mamma och faster förbi på dan, så vi måste städa lite, haha. Nä, det är rätt ok här, men man vill ju att de ska vara lite fint :)
Sen ska jag väl till stallet och så ska jag föbi Venessa med kontrollen till tvn som jag glömde :-S

Sen ska vi handla lite i kväll. I går när vi såg på tv så blev vi så jävla sugen på en köttbit med bea och pommes, så det ska det bli i dag :) Tar väl en kall öl till det.

Viggo ska ha med sig kompis i dag från skolan. Får väl fixa stall och shopping innan det kanske. Ah får se :)

Sen kommer My och William hem i morgon :) Sen på söndag så ska vi till min farfar. Han fyller 90 år!
Nä... jag måste ta ngt och äta tror jag.

Ska bli en skojig dag  i dag!!

kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback