Mysmiddag

Nu har jag, Tomas och barnen ätit middag. Fläskkotletter, pommes, bea, tända ljus och coca cola ;)
Gött va det!

Efter ett tag har vi fikat, ätit chokladmuffins som jag bakat, kaffe och ännu mer cola.

Nu sitter jag ensam, Tomas och barnen är nere i båthuset och bastar. Pga mitt gips så kan jag ju inte basta, så jag kollar på Robinson istället.
Längtar såååå tills jag ska ta bort det här jävla gipset på måndag. Det är smutsigt och luktar lite surt, bläääh.

Vi kommer åka hem på dan i morgon, bestämmer imorgon om det blir före eller efter lunch. Tänkte vara hemma innan hästarnas insläpp iallafall och det är vid 16. Sen är det ju skönt att komma hem i tid, ungarna ska ju till skolan dagen efter osv.

Ja.. jag har inte så mycket mer att skriva.

Jag är lycklig.

Nu ska jag duscha... sen ska jag unna mig ett glas vin.

kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback