Rastlös? sexbrist :(

Ja nu är vi ute på Vätö som sagt... Har varit vaken några timmar. Nu börjar rastlösheten komma krypande, hehe.
Men jag ska inte åka i väg någonstans! Jag ska stanna här och ta det lugnt! Därmed basta!!


Är jävligt trött på mitt gips. Gummisnodden som håller ner tummen gick av och så gick en annan grunka sönder, så eftersom jag ändå ska få ta bort det på måndag så skiter jag i att göra en ny snodd.
Vilket betyder att tummen är 'lös'.
Den är i samma position som förut, ganska nerböjd. Men om jag inte tittar på den, utan bara försöker känna den, så känns det som den stretar bakåt/uppåt. Känseln är helt fucked up, försöker ta i saker, lätta saker, kanske typ en penna. Men kan inte greppa. Alltså, känns helt sjukt.

Blir intressant att se vad dom säger på måndag när jag ska dit.
Råkade duscha hela gipstet i går också, haha, så det behöver verligen ett byte. Sen har ju handen och handleden smalnat av gipset så det är för stort och väldigt obekvämt.
Är väldigt jobbigt att sova.


Sen hade man ju sett fram emot en uppsexad helg. Helt klart. Tomas har ju jobbat i fyra nätter så vi har haft dåligt med tillfällen och jag har varit stressad och uppochner i humöret.
Men nu!! Jihoo. Nu skulle de sättas fart!!

Men, jag var på andra pillret på andra veckan. Glömde ta det i går morse och glömde sååå klart pillrena hemma. Och då får jag mens på kvällen. VA FAN!!! Hur kan den komma så fort????? :-S AHHHRGGG!!
Hur är det möjligt??? Min kropp måste vara ständigt beredd på att få mens. Hur kan det vara så? Jävla skitkropp.

Som tuuuur va han vi snika till oss en snabbis i ett gömsle på dan. Hahaha.

Jag vill inte ha mens. den är dum. Buuuu för mens. Jag vill operera bort den. Jag hatar den väldigt intensivt. Ja skäms på den, förstöra min helg på det här viset. Får knulla i duschen. Den ska inte vinna!

Hm. nu känns det genast bättre. Ska ta lite kaffe.


puss på er.
Postat av: Anonym

Länka på du! :)

Ha det så mysigt på Vätö...trots sexbrist... hahahah



Kram T

2010-01-23 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback