Stolthet??

Ja den kan ju ställa till det i bland. Men sen finns det ju vissa som inte har någon stolthet alls, och det är fan ännu värre.


Iaf, Jag var förbi Paddan för att plocka upp en sötis. Och paddan hade bråttom. Och frågar mig och skjuts till bolaget. Hahaha. Kom igen liksom!!

Paddan har ju gjort klart för mig att hon aldrig någonsin skulle prata med mig igen. Men nöden har ingen lag sägs det ju ;)

Ja jag vet inte, hade jag sagt så till någon, så hade jag aldrig bett den om en tjänst iaf. Haha. Men jag lät henne åka med. Man ska vara snäll mot dom i nöd tycker jag och dom mindre lyckligt lottade, mot dom som inte fattar bättre och dom som är lite efterblivna.
Postat av: Anonym

Fia varför ska du ställa upp på en dum padda?? Hon skulle ALDRIG ställa upp på dig!

2010-01-20 @ 13:37:46
Postat av: fia

Nu glömde du skriva ditt namn, så nu vet jag inte vem du är, hihi. Men du har rätt, men vi var ju inte ensamna heller, en sötis var ju där, så kunde ju inte säga nej inför henne :)

2010-01-20 @ 14:06:02
Postat av: venessa

ääälskar bliderna från förra inlägget!!

Karma baby, du får tillbax när du e snäll, no matter what:)

kramar

2010-01-20 @ 18:18:57
Postat av: camilla

hahaha jag glömde visst det ja... Hoppas allt är bra annars KRAM!

2010-01-20 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback