Torsdag

Vi hade jättemysigt i går kväll sen.
Låg och kollade på tv, sen låg vi i sängen och myste. Men vi kunde inte somna och så blev vi hungriga, så vi gick upp och åt fil och varma mackor, haha.

Sen kollade vi en halvtimme på en film, sen la vi oss igen och jag somnade ganska snabbt.
Så jag är lite trött, klockan var nog iaf halv 3 innan vi la oss sista gången.

Nu ska jag till stallet om en timme. Ska rida med Sofie. Sen hem och ta det lugnt.
My och Williams ska hem till sin mamma i dag efter skolan, egentligen ska dom dit i morgon och vara där en vecka. Men nu vill hon byta vecka igen, är väl 5 gången nu sen i somras, men går väl bra, så nu ska dom dit i dag och sen ska dom tillbaka till oss på lördag och vara kvar till nästa fredag.
Sen byter vi varje fredag som vanligt.

Sen i kväll så har Viggo bandy klockan 18, då ska jag träffa Venessa under tiden. Det blir kul :D

Måste gå ut och sätta i motorvärmaren i bilen så jag inte fryser ihjäl på väg till stallet... sen blir det lite kaffe.
Sen åka :)

kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback