Arbete....

sista natten sen är jag ledig en vecka :D
Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på då, men M och W är ju hos sin mamma då och Viggo önskade att få åka till mormor och morfar eventuellt.

Kanske åker vi ut till Vätö några dagar och slappar. Kan vara mysigt, särskilt om vädret håller i sig, bara att doppa sig i havet om man känner sig överhettad.



Tomas är ute och partar :) Roligt att passa på nu när barnen är på vätö och jag är på jobbet :)
Han tyckte dock att jag kunde rymma till festen nu, hihi.

Han går hem till hans föräldrars hus och sover sen så jag åker dit efter jobbet också. Har tagit med mig saker som jag ska ha med i morgon när vi hämtar barnen och sedan hem till mor för att fira syster Jojjan som fyller år :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback