Första natten med Rocco ;)

Ja det är som att ha en bebis tror jag bestämt :S
Hihi.
Men först måste jag berätta, han har inte kissat eller bajsat en enda gång inne!! Bara ute. Sååååå duktig.
I går kväll sov han jättemycket, vaknade 23 och fick sitt sista mål mat.
Sen var vi ut på kissning.
Sen skulle vi försöka sova.
Rocco blev väldigt ledsen och pep nedanför sängen och försökte hoppa upp. Han lugnade sig lite, men verkade rastlös, så jag gick upp och tog ut honom, gick en liten prommis. Då pinkande han och sen när vi kom in så somnade han direkt :D
Sen väckte han mig en gång på natten, ut och pinka sen somna om. Nu vaknade han 6.30, var ut och pinka men var pigg och ville inte somna.
Hungrig!! Så han fick frukost, sen gick vi ut igen, kissade två gånger och bajsade :D
Nu vilar han i soffan. Viggo har vaknat så dom ligger tillsammans där :)
Han är såååå glad. Lilla lilla Rocco.
Helt underbar!!!
Postat av: Ninnie

Alltså han va ju såååå himla söt lilla Rocco!!!

2010-07-16 @ 18:42:41
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback