Impuls

På kvällen i går så kom en kompis till Tomas hit.
Satt här ett tag, men sen föreslog jag att dom skulle gå ut och ta en öl :)
Jag var väl lite sugen på att hänga med, men vi hade ju Viggo hemma så jag tänkte vara hemma. Men så tyckte Tomas att vi skulle fråga hans föräldrar om inte Viggo kunde hänga där ett tag. Så det gjorde vi och det gick jättebra :D
Så vi åkte dit, lämnade Viggo där och tog en promenad ner till Rimbo. Haha, jag har inte varit ute i Rimbo på evigheter och tur är väl det, för det är inge vidare drag här!
Men!! Med rätt sällskap så är det superkul iaf!!!
Mötte Tomas bror David där och sen kom Sofie och hennes Johan ner. Toppenskoj!!! Sen lite andra bekanta som vi satt med och hade superskoj.
Sen var det dags för efterfest. Hem till Sofie och Johan med oss och några till. Vi drack och skrattade. Jätteskoj verkligen, har alltid väääääldigt roligt i Sofie och Johans sällskap och nu hade jag ju min Tomas med mig :D
Nu planerar Sofie och jag parmiddag :D :D
Åkte hem vid 04 tror jag.
Vaknade nyss! Ska snart hämta Viggo, men jag tar bussen. Vill inte köra bil när jag druckigt kvällen innan. Iaf inte än, kanske i kväll. Så det får bli buss :)
Härligt var det iaf, uteservering, vänner och en drink! Måste göra om det snart, men då tror jag att jag skippar uteserveringen och så sitter vi ute med egen medhavd alkohol tror jag!! :D
Nu ska jag försöka piggna på mig, läsa lite bloggar och dricka vatten!! SÅ varmt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback