Jag ser ljuset i tunneln

1½ timme kvar tills jag får sova.
Är lite seg nu!

Tomas och hans bror hade tagit en sväng ut i Rimbo för lite festande i natt. När dom var på väg hem stannade Tomas till här utanför jobbet för att säga hej till mig :)


Nu ligger han och sover gott förmodligen och jag tänker krypa ner där om ett par timmar :)

Sen har jag lite att stå i i dag... Måste upp klockan 11 och åka till Vätö för att hämta barnen, sen åker vi hem till mina föräldrar och firar syster Jojjan som fyller år.

Sen ska vi väl passa på med lite matinhandling när vi ändå är i Norrtälje.
Funderar på att göra egen sushi i morgon till ungarna, men då vill jag göra rullar. Undrar om jag kan få tag i sådana dära svarta 'blad'.

Nu ska jag göra lite nytta.... :)
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Hoppas du får en fortsatt fin helg :)

2010-07-04 @ 06:22:45
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback